9/6

Hey, skolan har varit helt okej idag. sista lektionen kom helt plötsligt rektorn och biträdande rektorn in och berättade att om de som sökt in till hc från vår klass kommer byta så kommer vår klass splitras, inget kul alls. vet inte om jag vill byta till hc elller inte , nu när de sa att klassen skulle splitras så skulle jag hamnat i 8b & det vill jag verkligen inte, får se hur det blir. efter skolan stack jag , astrid , johanna, linda, sandra & ida och handla en massa till fredag & jag längtar som fan! hahah vi gick runt med värsta kundvagnen ända hem till johanna sen , pinsamt :$ sen stack jag och astrid hem till astrid. vi har typ lockat varandras hår & snart ska vi på möte till lödde om hc. vi hörs kanske senare , puuusssss & här får ni en bild på mig & astird :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du byta till hc eller inte?

2010-07-24 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0