8/6

Hey sötnosar,
tisdagar är lätt fett drygast men vi tittade film hela dagen typ så det gick rätt snabbt ändå. efter skolan stack jag hem & sen kom mammi så stack vi till bc ( burlöv center ) & fick med mig lite fina saker. shit vad jag saknar erica, eric & hanse känns ju helt tomt :( fast eric kommer hem på torsdag! hoppas verkligen att vädret kommer bli bättre än det här för detta suger verkligen. vissa har frågat om jag kan lägga upp bilder på min outfit varje dag, får se hur det blir med det för har inte alltid tid ju men ska försöka göra det då och då iaf ;p här får ni en bild på vad som joina mig hem idag , vi hörs imorogn gullllllungar puuss
bikini - gina
tröja - gina
shorts - h&m
linne som sitter fast med shorts typ ? - bik bok
natt linne - h&m
rosa shorts - h&m
blus - h&m
randiga shorts - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0