16/5

imorse skulle micaela & jonna ringa mig vid tio för att väcka mig för mitt alarm på luren funkar inte , så jag fick ha ljudet på & så ringer jonathan & anes till mig klockan halv sex & sen vid sex ?! somna om sen igen men sen ringde dady klockan åtta och bad mig titta på ngt reigstreringsnummer på bilen -.- sen gick jag upp och la mig igen och somna sen nu har micaela precis ringt mig och jag pallar verkligen inte gå ut och springa med de nu för jag är sjukt trött så jag ska försöka sova lite till & sen ska vi antagligen till stranden en stund sen kommer nog antonia till mig om hon lyckas övertala sina föräldrar, bloggar mer sen. puuuussss
random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0