1/6

första juni & världens sämsta väder, jaja vi får hoppas på att det blir bättre. seg dag i skolan idag, slutade typ tio över tre sen drog jag & andreas hem till honom och sen vidare till mig för jag va tvungen att packa upp och städa på mitt rum för det såg ut som en katastrof. thihi , hittade min skåpnyckel i garderoben och nu har jag redan köpt ny haha , men sånt är livet. snart sommarlov HAPPYFACE ! kommer gå sjukt snabbt , fredag ska vi typ på ngn sak med hela skolan och nästa torsdag är det spex & sen nästa fredag skolavslutning ! :D nu ska jag titta på desperate housewives & sen en snabbis i duschen och sen ska jag nanna .
här kommer bilderna från polen som jag lovat.
MAMMI , JAG ÄLSKAR DIG !
DADY , JAG ÄLSKAR DIG !
knas , :)
ni måste erkänna att jag har världens gulligaste kusin ? :$
nu orkar jag inte ladda upp fler , puusss bäbisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0