11/6

sent inlägg förlåt sötnosar. sjukt sorligt att klassen ska splittras men nu är det bara till och bestäma sig om det blir hc eller om jag ska stanna kvar på kb. kommer sakna klassen otroligt mkt, fast vi varit en av de stökigaste klasserna så har vi ändå haft sjukt kul tillsammans. regn idag oxå, längtar verkligen tills solen nu! & så är det bestämt nu att vi ska åka till kroatien, ska va där i åtta dagar och sen i ungern i två dagar.
erica är sjukt saknad och hon kommer hem nästa måndag -.- sen efter en vecka åker vi ju till polen tillsammans själva ska bli sjukt härligt.
imorse väckte dady mig klockan sex så duscha jag och sen så körde han mig till jonna halv sju där jag gjorde mig i ordning med jonna & tanya. sen till skolan och vi slutade typ tio, sen hem till johanna och sen vidare till jonna och hämta mina saker och sen fick jag & johanna gå till furulund när det regna, mysigt -.- stack hem till mig och baka och sen till johanna där vi städade och fixade inför kvällen. klockan halv sju grilla vi och sånt när alla hade kommit. orkar dock inte skriva alla som kom men kommer bilder när jag orkar ladda upp de. alla stack typ vid tolv och så åkte jag & johanna hem till hennes mamma och nu är vi här och ska snart sova, vi hörs imorgn puusssss
bild på klasssen dock inte alla som är med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0