10/6

tingeling, skolan idag dåja, spexet på morgonen sen städa vi våra skåp & lämnade in våra nycklar. efter lunchen typ spelade vi brännboll sen vid ett följde micaela, astrid & kristina mig till stationen och de stack sedan till marie för de skulle ha klassens dag medans jag tog tåget in till malmö. när tåget stanna började det regna sjukt mkt, inte alls kul menmen gick till mosters salong Relax hudvårdssalong & fick ansiktsbehandling och noppade även ögonbrynen och färgade ögonfransarna. Nu har jag precis varit och käkat här i stan och nu sitter jag här i salongen och väntar på mammi och moster har kund nu så ja. när jag kommer hem ska jonna komma till mig så ska vi testa kläder och sånt till imorogn , vi hörs antagligen senare så puuss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0