tar evigheter att ladda upp bilder har.. ni far vanta tills jag kommer hem

tingeling, helgen har varit
sjukt harlig! masssa sol och
har brant mig lite :(
orkar inte skriva vad vi hittade
pa i helgen for vi gjorde en
masssa. idag har vi varit
pa ngt bad med en massa
spanjorer HAHAH. vi akte
ditt med de och min faster
och kusinerna for att min
farmors syster typ jobbar
pa ngt kultur hus blablabla..
och sa korde vi med en
spansk buss & mitt i det hela
sa stanna polisen oss sa fick
de betala typ tre tusen polska
for att de hade inte san sak,
typ ett klistermarke som vissar
att man har tillstand till att kora
pa polska vagar. sa dar fick vi
sta i ngn timme. kom hem vid
fem tiden & sa kaka vi pa donken
innan vi stack hem. sen har
vi varit ute och gatt i stan och
nar vi kom tbx hade de bestallt
pizza. nu sitter jag har och ar
sjukt trott. vi hors imorgon ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0