19/7

vaknade vid jonna vid typ tolv ?
vi fixa oss och käka så stack vi till stationen där
vi missade vårt tåg in till lund. så där vi fick sitta
i 50 min innan nästa tåg kom -.- gick runt och checka
lite i butikerna & köpte ett linne, ett vit nagellack, &
typ en väska/plånbok,  & ngt som ser ut som en plånbok
& en ring. sen käkade vi inne på graffiti mums.
sen stack vi till stationen & vänta på tåget så kom
det sånt emo folk typ och snacka sex, hahah hon ena
bara ja jag har inte varit oskuld sen jag var nio & hennes
kille bara ja nu vet jag varför hon är kåtare än mig ? haha
tog tåget hem tilll kävlinge så hämta jonnas mamma oss.
när vi kom hem käka vi och sen vid åtta kom mammi
och hämta mig :)

Kommentarer
Postat av: jonna

haha, så hilma kul :)

älskar dig (L)

2010-07-20 @ 16:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0