så sant som det är sagt

känslan när du börjar snacka med någon du inte är intresserad av..
känslan när du ignorerar personen..
känslan när du får kick att träffa personen bara för du har inget bättre för dig..
känslan när du ser personen & blir väldigt blyg..
känslan när du inser att det faktiskt kan betyda något..
känslan när ni smsar hela dagarna..
känslan när konversationen tar aldrig slut och du är glad över det..
känslan när känslorna börjar växa..
känslan när du blir kär..
känslan när personen är hela din värld..
känslan när du är besatt av den..
känslan när personen kysser dig..
känslan när något börjar hända.. något du inte vill ska hända..
känslan när allt börjar bli fuckt up mellan er..
känslan när du gråter..
känslan när du är rädd vad som kommer hända nu..
känslan när du inser att det betydde inget för den personen..
känslan när du inser att du måste glömma allt..




Kommentarer
Postat av: nicolebica

fyfan vad sant! ..

2010-12-25 @ 14:54:43
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/
Postat av: arleta

förlåt, men jag har skrivit denna texten helt själv, och det handlar om det hur jag kände mig, & jag vill inte att någon ska ta mina texter, isf borde dom fråga innan bara så du vet till nästa gång ^^

2011-01-15 @ 19:31:50
URL: http://kinkycake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0