freeeeedag !

skolan idag gick riktigt snabbt, efter skolan hämtade mammi mig. var hemma och chilla lite sen hämta andreas och hans pappa mig så drog vi till macken och hyrde film och sen vidare hem till andreas. tittade på någon film som gick på tv sen käkade vi. sen så blev det film, chips och sånt onyttigt med andreas och hans familj, mysigt en fredags kväll som denna när det var helt kallt ute. efter filmen så övertala andreas mig att gå ut och åka pulka hahah, hur gamla är vi egentligen, hihi men ja så vi drog ut en sväng och sen hämtade daddy mig och nu sitter jag här i mitt rum som ser för jävligt ut ! ska snart ner i duschen och sen klickar jag på tv;en, hör av mig imorgon sötnosar, puss. klickar upp en bild som ni inte sätt tidigare, liknar de andra men det är det inte ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!Jag har nyss börjat läsa din blogg och du tar jätte fina foton med din kamera! ;-)

Jag tycker jätte mycket om ditt hår! Kan du inte ta ett foto på det så man kan få se hur det ser ut? :D

2010-12-12 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0