3/12

Dag 3: Min familj
min familj består av min mamma, daddy och lillasyster. vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. älskar min familj över allt annat, hade aldrig klarat av att förlora någon av de. det är de som betyder mest för mig. ibland bråkar jag rätt mycket med mina föräldrar, men den tiden känns att nästan va över nu, vi skämtar mest till det, men bråkar gör ju alla. det är ju ändå de som funnits där ända sen man varit liten, det är de som lyssnar på en och stöttar en. men min lillasyster är nog den jag bråkar mest med, helt seriöst. ibland pallar man bara inte med små syskon, riktigt störigt ibland men hon vet att jag älskar henne jätte mycket, det är nu man märker att de ser upp till en och att de har en syster på högstadiet, ni vet det snacket de andra körde med när man var liten, ahh jag har en syster eller bror som går på högstadiet, hehe så gulligt :) slänger upp bilder från sommaren, för har inga nya på denna datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0