* I HATE MY HAIR *

förlåt för dåligt uppdatering.. men färgade håret igår & är jätte
missnöjd. mitt hår blev svart & idag har jag gjort allt för att försöka
få bort lite av den svarta färgen imed att det är toning. man ahhh
inget funkar, mammi ska köpa hem ny hårinpackning imed jag tagit
slut på den andra och head & shoulders som sägs vara dålig för
färgat/tonat hår imed att färgen går bort !!!! :D får se , idag va
första dagen i skolan, fett chill faktiskt. nya människor och sånt
& det gillas.. men saknar faktiskt korsbacka ... efter skolan spenderades
dagen med jonna & erica. nu ska jag gå och duscha & sen kommer mammi
hem ! :) bild på håret får ni imorgon ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0