tisdag .




hejsan alllla sötnosar
gick hem idag från
skolan , var jätte trött.
typ legat & tittat på tv
mysigt mysigt (a)
jag längtar till helgen
otroligt mkt ,
valborg hopppas man nu
blir lyckat med ericasyster ,
prytz , andreas, elias &
gustavbv :-)
tänker inte säga vad jag
och erica ska hittta på
nattttten melllan fredag &
lördag MOHAHAHAH (a)
LÖRDAG - KÖPENHAMN
med brudarna :-)

J A G Ä L S K A R V Ä N N E R N A

& en fråga ?
vem börjar på hc & vem
går kvar på kb ?
tror det blir hc för min del :-)

puuuussss bäbisar '




Kommentarer
Postat av: hanna

sötaste jag sett nicole :o

LÄNGTAR SOM FÄN TILL LÖRDAG.

och jag ska gå på hc ;)

ä l s k a r d i g <3

2010-04-28 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0