rubriker är bara onödigt -.-

min lördag :
mammi väckte mig kvart över ett
sen sega jag i mitt rum tills våra gäster kom
så vi käka & sen drog jag ut med maja & vi
gick runt i kävlinge & träfffade en masssa
folk , HAHA
sen skulle jag hämta min cykel vid korsbacka så hade någon
gjort hål i mitt däck (Y)
så jag & maja fick gå till henne och så körde hennes pappa mig hem :-)
tack för kvällllen majabebbbi , <3


Söndagar är alllltid dryga :-)
vaknade av att min lillasyster sjöng vid tio -.-
titttade på någon film & snart ska jag börja göra
mig i ordning & så ska jag ut och träfffa ericasyster :)
tar nog med mig kameran så kanske kommmer
någon  bild ikväll (a)

p u u u s s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0