måndag -.-



bild i repris men what ever ,

idag var jag mega trött i skolan , sov typ i sex timmar inatt ;o
snacka tele till typ tolv halv ett & sen fick man gå upp sex (Y)
dagen har flytit på som vanligt :)
efter skolan blev det sabinababy & först stack vi till henne & sen till mig och sen gick vi till högalid eller ska vi säga att vi gick runt i hela jävla fucking kävlinge sabina ? -.-
HAHAH
kom typ en halvtimme sent till matchen menmen :)
sen stack sabina & så var jag med ericandersssssson & så gick vi till korsbacka där dady hämtade mig & nu är jag hemmma och ska antagligen träfffa johan snart :)

& så alla vet så kommmmer jag inte bloggga så mkt dennna veckan , blir förmodligen på fredag för jag har en massa prov & sånt mög nu så ja :)


JUST DET GRATTTTIS TILL SABINA & MATTTTIAS :-)


p u u s s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0