LÖRDAG (Y)

vaknade vid johanna , fick gå upp mega tidigt -.-
vid halv elva var jag i malmö med mammi & lillasyster
vi delade ut sån reklam för min mosters salong :)
typ klockan ett gick vi tillbaka till salongen & käka och sen
körde mamma michelle till kyrkan & så satt jag & snacka med
moster (a)
när mamma kom tillbaks så gjorde moster ansiktsbehandling på mig &
färgade mina ögonfransar & ögonbryn och så sminkade hon mig (a)
min moster är bäst (a)
& så fick jag en tromborg rouge :)
sen hämtade jag & mammi michelle och så stack vi till bc snabbbbt & så köpte mammi en tröja, solglasögon & en bh till mig , hade tänkt gå i fler affärer men de stängde helt tidigt ;o
och så åkte vi hem :)
nu är klockan snart nio & jag och eric ska snart snacka i luren (Y)  & sen ska jag tittta på flickan som lekte med elden tror jag (a)

puuussssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0